Urodzinowo z konkursem !

Minął rok ! 
Dokładnie wczoraj mój blog miał swoje pierwsze urodziny.
Z tej okazji, chciałabym zaprosić Was do zabawy, w której można powalczyć o lalkową nagrodę! 
Wyszło piękne słoneczko, dlatego maluchy raczyły się dziś tortem w ogródku!
I tu powoli pojawia się temat naszego konkursu....
Otóż aby wziąć udział w zabawie należy przesłać do mnie lalkowe zdjęcie, które przekona mnie, że lato już na dobre się rozgościło ! Pogoda jak najbardziej temu sprzyja. 
Oczywiście, może to być zdjęcie dowolne - pod względem aranżacji czy wykonania. 
Co więcej może to być zdjęcie wykonane kiedyś ( takie które pojawiło się już na Waszych blogach), bądź też zupełnie nowe.

A oto nagroda o którą walczymy :
Blythe Wakacyjna !
Co trzeba zrobić:
I. Zgłosić chęć udziału w komentarzu- to bardzo ważne, gdyż z wiadomościami drogą mailową, 
różnie bywa. Dlatego zanim wyślecie e-mail ze zdjęciem, proszę zgłoście się tu.
II. Do 15.07 wysłać mi zdjęcie na podany poniżej adres e-mail.
III. Wyniki pojawią się do 18.07 ! 

EMAIL- kshelly92@gmail.com

Oczywiście wszyscy, którzy mają ochotę a jeszcze tego nie zrobili mogą zaoobserwować mój blog - nie jest to jednak warunek konieczny.

Zwycięzce wybiorę osobiście :-)
Pozdrowienia ! 

30 komentarze:

  1. Sto lat!!!! Gratuluję Ci roczku:) Piękna lalunia do wygrania! Muszę podpatrzeć, co moje maluchy robią w Niewielkim Wymiarze i pstryknąć fotę:))
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Twoich lal wiele się dzieje, także z niecierpliwością czekam na zdjęcie :) pozdrowienia !

      Usuń
    2. Właśnie wysłałam do Ciebie maila ze zdjęciem:)

      Uściski!:))

      Usuń
    3. To już lecę oglądać ! :)

      Usuń
  2. I tak nie wygram, ale się zgłaszam - nagroda cudna :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie dotarło - bardzo się cieszę, że bierzesz udział, pozdrowienia ! :-)

      Usuń
  3. Sto lat blogowania! Mnóstwo wymarzonych lal! I wszystkiego lalkowego!
    Zgłaszam się, bo Blajtucha jeszcze nie mam. Zdjęcie wysyłam mailem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie dotarło ! Cieszę się, że się zgłosiłaś :-) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego z okazji Pierwszego Roku Blogowania! Dużo pomysłów, dużo zdjęć, dużo postów Ci życzę a nade wszystko masę ślicznych, nowych, wyśnionych lalek!
    Oczywiście zgłaszam się do konkursu, zdjęcie prześlę przed 15.07.15.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Cieszę się, że bierzesz udział w zabawie ! :-) pozdrowienia !

      Usuń
  5. Najlepsze życzenia na Pierwsze Urodziny! Do konkursu się nie zgłaszam, bo moja kolekcja lalek już dawno wyszła poza przewidzianą granicę 11 cm, a jak zacznę pragnąć Blythek, to na jednej z pewnością się nie skończy ;-) Ale Twoja propozycja zainspirowała mnie do stworzenia lalkowej scenki plażowej, którą dziś prezentuję na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Twój post jest rewelacyjny ! Lato w czystej postaci :)

      Usuń
  6. Najlepsze życzenia:) Jak bedę się zgłaszać to napiszę , bo nie wiem czy wyrobię:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok, ojej... Ale zleciało. Życzę Ci z całego serca wielu, wielu lat lalkowania i dalszych fantastycznych wpisów.
    Super pomysł na konkurs. Pomyślę. Z kilkudziesięciu tysięcy, naprawdę trudno wybrać to JEDNO zdjęcie, choć cudna lalunia kusi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Ty zdecydowanie masz z czego wybierać, zwłaszcza w tym temacie :) Dziękuję, pozdrowienia ! :-)

      Usuń
  8. 100 laaaaaaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę kolejnych lat miłego lalkowego blogowania oraz powiększania kolekcji o pozycje z Twojej wishlisty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za piękne życzenia, pozdrowienia! :-)

      Usuń
  10. to już rok? no proszę, proszę...
    a o tak wakacyjną niunię i ja
    chcę powalczyć - spróbuję się
    wyrobić - zatem jakby co - i ja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! Bardzo się cieszę :-) pozdrowienia!

      Usuń
  11. Gratulacje ! Ustawiam się z miłą chęcią !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra, jeśli do końca dnia 15 lipca, to się załapałam po dłuuuuuugim namyśle i coś tam wygrzebałam. A jeśli nie - to innym razem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się właśnie ocknęłam, że już za późno :(((
      ale może następnym razem będę bardziej
      uważna i terminowa :)))

      Usuń
    2. Jeśli jesteś chętna to oczywiście możesz jeszcze przesłać zdjęcie :)

      Usuń
    3. Kida- zdjęcie oczywiście się załapało i bierze udział w konkursie :)

      Usuń
    4. ojej - dzięki - wysłałam przed północą!!!

      Usuń
  13. No, mnie też tchnęło w ostatniej chwili, bo przecież nie planowałam się bawić ;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że chcesz skomentować :-)

ODWIEDZINY

Obsługiwane przez usługę Blogger.

ULUBIONE BLOGI

Kilka słów o blogu

Witajcie !

Co znajdziecie na tym blogu? Wszystko o:

Lalkach - tych malutkich i tych dużych, opudełkowanych i wyszarpanych z pudełka. O najbardziej wyczekanych i tych zwykłych, najzwyklejszych, które wpadły mi w ręce standardowo ,, przez przypadek''.

O tych , które dostałam w prezencie, kupiłam, wypatrzyłam, sprzedałam, wymieniłam i których nieustannie mi przybywa...

O udolnych i nieudolnych próbach przerabiania, upiększania, majstrowania przy fryzurach, a i czasem (bardziej ekstremalnie) nawet szycia (!).

O sesjach lalkowych i zdjęciach lalek - robionych przeze mnie, a także przez mojego męża, starającego się uwiecznić chwile w których brutalnie wydzieram je z pudła, lub zwyczajnie próbującego ratować me hobby, gdy brak nadziei na to, iż zajmę się nim w obecnej dekadzie.

O spotkaniach lalkowych i czasem trochę o mnie... Jednak zawsze z naciskiem na lalki!

O miłości do nich i o tym jak będąc dorosłym cieszyć się z małych rzeczy :-)

,,Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, ale niewielu z nich pamięta o tym ''.

Antoine de Saint-Exupéry

Kontakt- Kshelly92@gmail.com


Buziaki!

Translate

Followers

Elegant Rose - Move