Kolejne lipcowe spotkanie we Wrocławiu

Idąc za ciosem postanowiłyśmy się spotkać ponownie :) tym razem dołączyły do nas jeszcze Kalina i Ewa.

Nie obyło się jednak bez pogodowych komplikacji. Piękne poranne słońce nieoczekiwanie zmieniło się w istny tajfun. 
Myślałam, że nie uda mi się dotrzeć do dziewczyn. 
Miałam dojechać nieco później i trafiłam w samo epicentrum burzy. 
Kiedy byłam mniej więcej w połowie drogi, zaczęło kropić. Minutę później oberwała się chmura... Deszcz lał strugami przez dobrą godzinę. 
Na szczęście, w ostatnim momencie udało mi się schronić w galerii, także przeczekałam najgorsze i dołączyłam do reszty lalkowego towarzystwa :)

Co tu dużo mówić, czas na zdjęcia !
Kapcie liski wykonane przez Kalinę robiły istną furorę !
Na zakończenie przedstawiam wspaniałą trójeczkę Evi, którą obdarowała mnie Karolina.

 Dziękuję Ci Karolino raz jeszcze ! Maluchy są super czadowe!
Na pewno jeszcze o nich przeczytacie :)
Dziękuję dziewczyny za spotkanie ! Mam nadzieję, że niebawem uda się zorganizować kolejne :-) 
Do szybkiego!
Ola

13 komentarze:

  1. Jakby co, to ja mam wolne też poniedziałki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo dobra wiadomość ! Musimy to koniecznie wykorzystać :-)

      Usuń
  2. Śliczne lalki. Jak dobrze, że zdążyłaś się schronić przed burzą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, minutę później byłabym już przesiąknięta do suchej nitki :D

      Usuń
  3. Fajne, że zdążyłaś i dotarłaś na spotkanie, mimo przeszkód burzowych. Śliczne wszystkie pokazane laleczki a kapciuszki liskowe naprawdę są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dalszym ciągu jestem pod wrażeniem precyzji ich wykonania :D

      Usuń
  4. butliski ładniutkie!
    zachwycam się Rudą tonerzycą ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne lalki <3 bardzo roznorodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać pogoda nie zakłóciła miłej atmosfery spotkania :):)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że chcesz skomentować :-)

ODWIEDZINY

Obsługiwane przez usługę Blogger.

ULUBIONE BLOGI

Kilka słów o blogu

Witajcie !

Co znajdziecie na tym blogu? Wszystko o:

Lalkach - tych malutkich i tych dużych, opudełkowanych i wyszarpanych z pudełka. O najbardziej wyczekanych i tych zwykłych, najzwyklejszych, które wpadły mi w ręce standardowo ,, przez przypadek''.

O tych , które dostałam w prezencie, kupiłam, wypatrzyłam, sprzedałam, wymieniłam i których nieustannie mi przybywa...

O udolnych i nieudolnych próbach przerabiania, upiększania, majstrowania przy fryzurach, a i czasem (bardziej ekstremalnie) nawet szycia (!).

O sesjach lalkowych i zdjęciach lalek - robionych przeze mnie, a także przez mojego męża, starającego się uwiecznić chwile w których brutalnie wydzieram je z pudła, lub zwyczajnie próbującego ratować me hobby, gdy brak nadziei na to, iż zajmę się nim w obecnej dekadzie.

O spotkaniach lalkowych i czasem trochę o mnie... Jednak zawsze z naciskiem na lalki!

O miłości do nich i o tym jak będąc dorosłym cieszyć się z małych rzeczy :-)

,,Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, ale niewielu z nich pamięta o tym ''.

Antoine de Saint-Exupéry

Kontakt- Kshelly92@gmail.com


Buziaki!

Translate

Followers

Elegant Rose - Move